نوشته شده توسط : خیرالله

آیا روابط زناشویی در دوران عقد، درست است یا نه؟

 

آیا تا به حال به روابط جنسی در دوران عقد به طور جدی فکر کرده اید؟ بذارید موضوع رو اینطور باز کنیم، بسته به فرهنگ خانواده ها و توافقی که بین آنها صورت میگیرد دوران قبل از مراسم ازدواج به اشکال گوناگون سپری میشود. برای مثال عده ای مدتی در دوران نامزدی عده ای دیگر اصلا به مراسم نامزدی اعتقاد ندارند و زودتر قبل از مراسم ازدواج عقد میکنند.
Image result for ‫زنان دردها‬‎
به هر حال بسته به نوع رسم و رسوم و شرایطی که دارید یکی از حالا بالا ممکن است اتفاق بیفتد. اما سوال اصلی اینجاست که اگر شما هم جزو آن دسته هستید که پیش از برگزاری مراسم جشن عروسی حطبه عقد بینتان جاری شده باشید چطور با همسرتان تعامل خواهید کرد؟ به زبانی دیگر روابط زناشویی در دوران عقد چطور باید باشد و آیا قاعده و قانون خاصی در این باره وجود دارد؟
در ادامه به بررسی این موضوع بر اساس شرایط فرهنگی، اجتماعی و دینی در کشورمان میپردازیم.
 


:: برچسب‌ها: آیا روابط زناشویی در دوران عقد، درست است یا نه , فرهنگ خانواده ها و توافقی , بررسی شرایط روابط جنسی در دوران عقد , حد و حدود روابط جنسی در دوران عقد , هنگام حضور نزد همسرتان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

 

علت زود خوابیدن نعوظ در هنگام رابطه زناشویی چیست

شدن آلت تناسلی به صورت گاه به گاه در بسیاری از مردان در زمان رابطه جنسی اتفاق می افتد. اگر همیشگی نبوده و تکرار شونده نیست جای نگرانی ندارد. اگر به صورت مرتب تکرار می شود می تواند نشانه بیماری عروقی باشد. همچنین می تواند به دلیل مشکلات روحی و روانی هم باشد.
 
 علت زود خوابیدن نعوظ، هنگام رابطه زناشویی
مهمترین مطالب در این باره
اختلال نعوظی یکی از شایع ترین اختلالات جنسی مردان
آمار دقیقی از فراوانی آن در جامعه در دسترس نیست. اما برآوردها نشان می دهد بیش از یک سوم مردان در طول عمر خود، آن را تجربه می کنند. گرچه با افزایش سن شیوع آن نیز بالاتر می رود اما غالب مراجعین به کلینیک ها را مردان جوان تشکیل می دهد.اختلال نعوظی به صورت ناتوانی در به دست آوردن و یا حفظ سفتی آلت تناسلی درحین مقاربت تعریف می شود.
این مشکل می تواند در طول عمر فرد به صورت همیشگی بوده و یا آن که اکتسابی باشد. از طرف دیگر این مشکل می تواند فراگیر و یا موقعیتی باشد. این اختلال می تواند ناشی از عوامل روانشناختی و عوامل جسمانی ـ روانی باشد.اختلال شل شدن آلت تناسلی مردان، به واسطه پس زمینه های فرهنگی ـ روانشناختی مردان موضوعی ساده تلقی نمی شود. مردها در کودکی اولین تمایز خود را از دختران با امکان ایستاده ادرار کردن به رخ می کشند و احساس غروری که از این نماد نرینگی، قدرت و حتی زیبایی ( به طوری که در تمامی تندیس ها و نگاره های باستانی می توان آن را مشاهده نمود) ناشی می شود، با این بیماری روبه زوال می نهد.


:: برچسب‌ها: علت زود خوابیدن نعوظ در هنگام رابطه زناشویی چیست , کاهش وزن معقول , کامل آلت مرکز سونوگرافی , مشکل اختلال نعوظ , آسیب جدی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

 انزال زودرس در مردان، پدیده دیده بانی یعنی چه؟

 

همانطور که می دانیم اختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی و انزال زودرس شایعترین اختلالا ت جنسی مردانه هستند. مردی که دچار اختلال نعوظ است معمولا به پزشک عمومی، ارولوژیست و یا متخصص غدد مراجعه می کند
Image result for ‫زنان دردها‬‎
یکی از نکاتی که در بسیاری از سوالات مردان تکرار شده و در مواجهه با بیماران در کلینیک نیز به آن دست یافته ام ، واکشنهای اضطرابی افراد نسبت به اختلالات جنسی تجربه شده است. بنابراین تصمیم گرفتم مقاله ای در این مورد بنویسم. پیشنهاد می کنم اگر دچار مشکل انزال زودرس و اختلال نعوظ هستید حتما این مقاله را مطالعه کرده و با دوستان و آشنایان خود که احتمالا آنها هم در دوره ای از زندگی این مساله را تجربه کرده اند به اشتراک بگذارید.


:: برچسب‌ها: انزال زودرس در مردان، پدیده دیده بانی یعنی چه , پدیده یائسگی مردانه , واکشنهای اضطرابی , موجب اجتناب و پرهیز , برنامه های ماهواره ای تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

در دوران پریودچه نوع موادغذایی‌ای را باید حذف کرد

زنان در دوران قاعدگی نیاز به آهن و کلسیم بیشتری دارند... نمک، نوشیدنی‌های گازدار و کافئین‌دار، موادغذایی سرخ‌شده یا پرادویه درد قاعدگی را افزایش می دهد...
Image result for ‫زنان دردها‬‎
نفخ‌شکم، درد، انقباض‌های شکمی، تحریک‌پذیر شدن سینه‌ها و خونریزی زیاد، از شکایت‌های اصلی خانم‌ها در دوره‌های ماهانه و از علایم و نشانگان پیش از قاعدگی است. آیا می‌توان این مشکلات را با پیروی از رژیم‌ غذایی صحیح و متعادل کمتر کرد؟
دلیل بروز این علایم، اختلال‌های شیمیایی ‌مغزی، تغییرات هورمونی شدید و کاهش ریزمغذی‌ها در بدن است و با حذف برخی خوراکی‌ها که تشدیدکننده این علایم هستند و افزودن برخی که اثر عکس دارند، می‌توان دردها را تسکین داد.


:: برچسب‌ها: در دوران پریودچه نوع موادغذایی‌ای را باید حذف کرد , نوشیدنی‌های کافئین‌دار و گازدار , مکمل‌های ویتامینی , اگر درد دارید، این خوراکی‌ها را بخورید , خوراکی‌های ممنوع در دوره قاعدگی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله
 عمل جراحی ماستوپکسی، راهنمایی برای لیفت پستان
 
بسیاری از زنان به دنبال عمل جراحی لیفت سینه (ماستوپکسی) می روند؛ زیرا می خواهند افتادگی سینه را اصلاح کنند و هنگام لباس پوشیدن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.
Image result for ‫زنان دردها‬‎
سینه های سفت و محکم، زیبا هستند. با این حال، افتادگی سینه واقعیتی است که با بالا رفتن سن برای زنان اتفاق می افتد و جاذبه آن را می گیرد. انجام ماستوپکسی می تواند منحنی های زنانه را بازگرداند و ظاهری جوان تر و شاداب تر را به نمایش گذارد.
آمار اخیر نشان می دهد که عمل جراحی لیفت سینه، به سرعت دارد به یکی از محبوب ترین عمل های جراحی زیبایی تبدیل می شود. بسیاری از زنان به جای اینکه به سادگی اندازه سینه خود را تغییر دهند، برای درمان افتادگی عمل جراحی لیفت سینه را انتخاب می کنند.به طور طبیعی افتادگی سینه می تواند ناشی از یکی از عوامل زیر باشد:
 


:: برچسب‌ها: عمل جراحی ماستوپکسی، راهنمایی برای لیفت پستان , عمل های جراحی زیبایی , تغییر حالت سینه های , افرادی که تن پوست خوبی دارند , بهبودی عمل ماستوپکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله
ترشح زرد رنگ از واژن نشانه چیست و چگونه ترشحات واژن را درمان کنیم
 
ترشحات واژن به رنگ‎های مختلفی ممکن است بروز کنند. رنگ و قوام ترشح تحت تأثیر عوامل مختلفی شامل تغذیه، استرس، دارو و فعالیت جنسی تغییر می‎کند.
Image result for ‫زنان دردها‬‎
بروز ترشح زرد رنگ واژن پیش از پریود دلایل متعددی می‎تواند داشته باشد. اغلب این ترشحات علتی برای نگرانی ندارند اما برخی از آنها عنوانگر وجود عفونت هستند و نیز احتمال دارد که نشانه‎های اولیه بارداری باشند.
ترشحات واژن به رنگ‎های مختلفی ممکن است بروز کنند. رنگ و قوام ترشح تحت تأثیر عوامل مختلفی شامل تغذیه، استرس، دارو و فعالیت جنسی تغییر می‎کند.
زردی رنگ ترشح واژن نسبتاً شایع است و به طور معمول علامت هشدار محسوب نمی‎شود. وجود این رنگ در ترشحات واژن می‏‌تواند نشان دهندۀ موارد مختلفی باشد. علل ترشح زرد رنگ طیفی از عملکردهای نرمال بدن تا عفونت و بارداری را شامل می‎شود.
د.


:: برچسب‌ها: ترشح زرد رنگ از واژن نشانه چیست و چگونه ترشحات واژن را درمان کنیم , احساس دچار شدن به نفخ یا گاز , مثل واژینوزیس باکتریایی , فارع از موضوع رنگ و میزان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

آیا  داروهای مهارکننده آروماتاز، میل جنسی را کم می کنند؟

براساس گزارش محققین، نجات یافتگان از سرطان پستان که داروهای مهار کننده آروماتاز دریافت می کنند اغلب دچار کاهش میل جنسی هستند و بی اختیاری مدفوع را حتی ده سال پس از تشخیص سرطان تجربه می کنند .
Image result for ‫زنان دردها‬‎
داروهای مهار کننده آروماتاز ، آنزیمی که باعث تولید استروژن در بدن می شود را مهار می کنندو به این ترتیب از افزایش استروژن در بدن جلوگیری می کنند مصرف این داروها در خانمهای پس از سن یائسگی، باعث کاهش در دسترس بودن استروژن برای سلولهای تومورهای سرطانیِ پستان و بدین ترتیب فروکش کردن این تومورها می شود. شایعترین داروهای این دسته ، لترزول یا فمارا، اریمدیکس (Arimidex) یا آناسترزول،آرومازین یا اگزمستان هستند.
ا


:: برچسب‌ها: آیا داروهای مهارکننده آروماتاز، میل جنسی را کم می کنند , داروهای مهار کننده آروماتاز , دارای تومورهای با گیرنده مثبت , تومورهای سرطانیِ , همه آنها بخوبی مطالعه ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

علائم ودلایل ابتلا زنان به سرطان دهانه رحمشان چیست

علائم ودلایل ابتلا زنان به سرطان دهانه رحم چیست
سرطان دهانه رحم مهم‌ترین علت مرگ ناشی از سرطان زنان در کشورهای در حال توسعه است. این بیماری در بیشتر موارد در مراحل بسیار پیشرفته تشخیص داده می‌شود. سرطان دهانه رحم از معدود سرطان‌هایی است که علت مشخصی برای ایجاد آن شناخته شده و روش‌های پیشگیری موثری برای ریشه کنی آن وجود دارد.

Image result for ‫زنان دردها‬‎

مهم‌ترین علت شناخته شده این بیماری که چهارمین سرطان شایع زنان در جهان به شمار می‌رود، ابتلا به عفونت ویروس پاپیلومای انسانی (اچ.پی.وی) است.

به همین دلیل روش‌های تشخیصی عفونت اچ.پی.وی در برنامه‌های غربالگری به عنوان یکی از روش‌های نوین و اثربخش در پیشگیری از سرطان دهانه رحم شناخته شده است. آلودگی با ویروس پاپیلومای انسانی، شروع فعالیت جنسی در سنین پایین، سطح اجتماعی و اقتصادی پایین، بچه‌زایی، سیگار، شرکای جنسی متعدد، ویروس اچ آی وی /ایدز، داروهای سرکوب کننده ایمنی و عوامل تغذیه‌ای از عوامل خطر سرطان دهانه رحم هستند.




:: برچسب‌ها: علائم ودلایل ابتلا زنان به سرطان دهانه رحمشان چیست , سرطان زنان در کشورهای در حال توسعه , شیوع بالای این سرطانسطح اجتماعی و اقتصادی , , زنان علامت‌دار یا دارای آزمایش مثبت , پس از نزدیکی جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

کدام دردهای سینه در زنان خطرناک است و باید سریعا به پزشک مراجعه کنن

کدام درد سینه در زنان خطرناک است و باید سریعا به پزشک مراجعه شود

با احساس درد در ناحیه سینه اولین فکر و ترسی که به سراغ خانم ها می آید، خطر سرطان سینه است اما بهتره بدانید هر دردی نشان از سرطان سینه نیست.
Image result for ‫زنان دردها‬‎
 
با احساس درد در ناحیه سینه اولین فکر و ترسی که به سراغ خانم ها می آید، خطر سرطان سینه است اما بهتر است بدانید هر دردی نشان از سرطان سینه نیست.
کدام درد سینه در زنان خطرناک است؟
درد سینه یکی از موارد عمده ای است که خانم ها بخاطر آن به پزشک زنان مراجعه می کنند و سبب نگرانی شدید آن ها می شود. بهتر است بدانید هر دردی در ناحیه سینه نمی تواند از علایم سرطان سینه باشد و عوامل بسیاری سبب ایجاد درد سینه می شوند. در این مطلب شما را با دلایل شایع درد سینه در زنان آشنا می کنیم.


:: برچسب‌ها: کدام دردهای سینه در زنان خطرناک است و باید سریعا به پزشک مراجعه کنن , ایجاد درد سینه , - داروهای ناباروری , دنده‌ها و جناغ , تغییرات سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

رفتارهای دخترانه ای که مردها دوست ندارند دختران انجام دهند وباعث ناراحتی و پریدن همسر می شود

 

 رفتارهای دخترانه ای که مردها دوست ندارند دختران انجام دهند وباعث ناراحتی همسر می شود

رفتارهای زنان،شوهر یا نامزد

رفتارهای دخترانه ای که مردها دوست ندارند

 

درسته که بعضی از مردها دخترها رو از روی ظاهرشون برآورد و انتخاب میکنن اما رفتار اون ها نقش تعیین کننده تری داره و در طولانی مدت اهمیتش رو نشون میده. از جمله عادت های دخترانه بدی که مورد پسند مردها نیست و اون ها رو عصبی میکنه.

 



:: برچسب‌ها: رفتارهای دخترانه ای که مردها دوست ندارند دختران انجام دهند وباعث ناراحتی و پریدن همسر می شود , سیب زمینی سرخ شده , بخرن چون احساس , وقت شناسی و مسئولیت پذیری ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

با چه تیپ شخصیتی ازدواج کنم بهتر هست و خوشبخت می شویم؟

 با چه تیپ شخصیتی ازدواج کنم بهتر هست و خوشبخت می شویم؟

معیارهای انتخاب همسر

شناخت تیپ شخصیتی همسر بسیار مهم است‎

 

قطعا شما هم همسرانی را دیده اید که خیلی متفاوت با یکدیگر رفتار می کنند و سبک زندگی متفاوتی را دارند و همین مساله باعث ایجاد اختلاف بین آنها شده است. این مساله مربوط می شود به نوع تیپ های شخصیتی متفاوتی که هر کدام از آن ها دارند و البته هیچ کدام از آنها هم نمی دانند که باید با طرف مقابلشان چگونه رفتار کنند.

 



:: برچسب‌ها: با چه تیپ شخصیتی ازدواج کنم بهتر هست و خوشبخت می شویم , زندگی صمیمی , افراد احساسی , اصطلاح معاشرت های , مقابل شخصیت منعطف ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

زیبایی همسر خوشکل چقدر در انتخاب همسر و آینده نقش دارد؟

زیبایی چقدر در انتخاب همسر نقش دارد؟

 

 

انتخاب همسر

زیبایی در انتخاب همسر، به اندازه پسند قلبی کافی است‎

 

خواستگاری دختری رفته ام که از همه لحاظ مورد قبول من و خانواده است. چند جلسه صحبت با هم داشته ایم و در تمام زمینه ها تناسب بالایی داریم.

 

 



:: برچسب‌ها: زیبایی همسر خوشکل چقدر در انتخاب همسر و آینده نقش دارد , جلسه صحبت , تحت تاثیر فرهنگ و آموخته ها , کیفیت ظاهری , قانون استاندارد , زیبایی در انتخاب همسر ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چگونه یک پسر را عاشق و دیوانه خود کنیم وتوجه او را جلب کنیم که به ما فکر کند

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم؟ وتوجه او را جلب کنیم که به ما فکر کند

 

 

عاشق شدن

پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند

 

آیا شما عاشق پسری شده اید که دوست داشته باشید او هم همین حس را به شما داشته باشد. روش های زیر برای این منظور بسیار مفیدند.

روش ۱: اولین کاری که باید انجام بدهید این است که از اطرافیان بپرسید که سایت ارتباط جمعی مثل Face book و ….عضویت دارد یا نه؟ این روش بهترین راه برای فهمیدن علایق او در موسیقی، فیلم و ایده های عمومی است. شما می توانید از این اطلاعات برای شروع یک بحث داغ در آینده استفاده کنید.

 



:: برچسب‌ها: چگونه یک پسر را عاشق و دیوانه خود کنیم وتوجه او را جلب کنیم که به ما فکر کند , Face book , نشان دهید که دوستش دارید شر جوش ها , , طبیعی و نرمال ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چرا نباید با زن پولدار با کلاس ازدواج کنیم؟

چرا نباید با زن پولدار ازدواج کنیم؟

 

 

معیارهای ازدواج موفق

از عوامل بسیار مهم در انتخاب همسر توجه به عوامل اقتصادی و فرهنگی است‎

 

جوانی 31 ساله هستم که می خواهم ازدواج کنم. سوال من این است که من می توانم با دختر پولدار و ثروتمندی ازدواج کنم یا نه؟

 

 



:: برچسب‌ها: چرا نباید با زن پولدار با کلاس ازدواج کنیم , تصمیم به چنین ازدواجی , خانواده ها ملاقات هایی بلوغ فکری و هویت , مشکلات وجود اختلاف طبقاتی در انتخاب همسر , موارد حائز اهمیت ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چرا قبل از ازدواج نباید با نامزد یا همسر خوشکلمان زیر یک سقف زندگی کنیم

چرا قبل از ازدواج نباید با نامزد یا همسرمان زیر یک سقف زندگی کنیم

 

چرا نباید پیش از ازدواج با نامزدمان زندگی کنیم؟

 

 

دوران نامزدی

زندگی زیر یک سقف پیش از ازدواج باعث می شود رابطه شما با شکست مواجه شود

 

دوران نامزدی هرچند به عنوان بهترین دوره زندگی مشترک شناخته می شود، یکی از دوران های حساس یک رابطه است. برخی اشتباهات در دوران نامزدی باعث می شوند مسیری که باید اصولا به ازدواج ختم بشود به جدایی بینجامد. یکی از این اشتباهات آغاز زندگی مشترک قبل از ازدواج است. ما نمی خواهیم به این مسئله از دید مذهبی و اخلاقی نگاه کنیم. اما اگر می خواهید رابطه‌تان به ازدواج ختم شود باید بدانید که ...

 



:: برچسب‌ها: چرا قبل از ازدواج نباید با نامزد یا همسر خوشکلمان زیر یک سقف زندگی کنیم , اشتباهات در دوران نامزدی , عصبانیت آقایان , ازدواج انگیزه مردان , تازه عروس بودن ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

نشانه‌های عاشق شدن یک مرد را چیست وچگونه مرد عاشق را تشخیص دهیم

 

اگر شما هم جزو آن افراد هستید احتمالا این سوال برای شما پیش می‌آید که چگونه می‌توانید عشق فردی که قرار است یک عمر در کنارش زندگی کنید را بسنجید. برای این‌که بدانید نامزدتان عاشق شماست یا نه، هزاران راه وجود دارد.

 نشانه های عشق واقعی

پشتوانه مالی، ظاهر زیبا، خانواده‌ای محترم و شغل خوب معیار خیلی‌ها برای تشکیل یک زندگی مشترک است اما اکثریت انسان‌ها نخستین و مهم‌ترین ملاک پذیرش یک نامزد را وجود یک حس عاشقانه می‌دانند. آن‌ها احتمال این‌که زندگی‌شان به موفقیت ختم می‌شود را نه با شمارش معیارهای ظاهری و مالی بلکه با میزان عشقی که در نامزدشان احساس می‌کنند، تخمین می‌زنند. اگر شما هم جزو آن افراد هستید احتمالا این سوال برای شما پیش می‌آید که چگونه می‌توانید عشق فردی که قرار است یک عمر در کنارش زندگی کنید را بسنجید.

 



:: برچسب‌ها: نشانه‌های عاشق شدن یک مرد احمق چیست وچگونه مرد عاشق را تشخیص دهیم , ارتباط چشمی , اطلاعات و حالت‌ها , میزان صمیمیت و علاقه ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چه رفتارهایی در دختران باعث فرار پسرها از ازدواج می شود

چه رفتارهایی در دختران باعث فرار پسرها از ازدواج می شود

جذب خواستگار

دختران از نبود یک پسر ایده آل به عنوان همسر آینده همیشه در گله و شکایت هستند، اما از این غافل اند که برخی از خصیصه های غیرذاتی که در خودشان پرورش داده اند مانع از ازدواج کردن و نبود خواستگار مناسب برایشان شده است.

 

 



:: برچسب‌ها: چه رفتارهایی در دختران باعث فرار پسرها از ازدواج می شود , کارهای مردانه , دنبال زنان باهوش , اهل بحث و گفتگو , محتوای حرف هایتان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

به چه دلایلی کسانی که دیرتر ازدواج می کنند زندگی شادتری دارند

به چه دلایلی کسانی که دیرتر ازدواج می کنند زندگی شادتری دارند

 

چرا آنهایی که دیرتر ازدواج می‌کنند شادترند؟

 

 

آنهایی که دیرتر ازدواج می‌کنند شادترند

 

هنگام ازدواج با هم پیمان می‌بندید که همیشه پشت و پناه هم باشید، در خوشی و ناخوشی، در شادی و اندوه و ... این کلمات یعنی دو نفر که می‌خواهند خانواده‌ای تشکیل دهند باید درک کنند که عشق، فقط مربوط به احساسات نیست، بلکه تصمیمی باارزش و مهم است.

 

 



:: برچسب‌ها: به چه دلایلی کسانی که دیرتر ازدواج می کنند زندگی شادتری دارند , رابطه‌ها پایان خوشی ندارند , خوشی و ناخوشی، در شادی و اندوه , اگر رنجش‌ها و ناراحتی‌ها , روانشناسان عقیده دارند ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

برای جذب همسر خود چکار کنیم

برای جذب همسر خود چکار کنیم

9راز زنانه برای جذب همسر!!

 

 

جذب کردن

رازهای زنانه برای جذب همسر

 

بسیاری از زنان به دنبال راه هایی هستند که بتوانند همسرشان را هر چه بیشتر جذب کنند. در این مقاله به شما 9 تکنیک زنانه برای جذب بیشتر همسرتان می گوییم. با ما همراه باشید.

 

با این ترفندهای زنانه همسرتان را جذب کنید

 

 



:: برچسب‌ها: هم عادت های بدی که دارد را ترک , مانند آهنربایی همسرتان , زمانی که عصبانی هستند , نمونه و ایده آل آرزوی هر زنی , شوهرتان را هر چه بیشتر جذب کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

در حین رابطه جنسی از چه کلماتی استفاده کنیم؟

در حین رابطه جنسی از چه کلماتی استفاده کنیم؟

 

شاید در برخورد اول ، بکارگیری واژه های شهوانی در کلام عاطفی و بعدها در نزدیکی های زوجین ، از نظر طرف مقابل شما خیلی خوشایند نباشد و شاید هم کلا” با این  نوع کلام، حتی درآینده هم مشکل داشته باشد.


در حین رابطه جنسی از چه کلماتی استفاده کنیم؟

 

شما همیشه می ترسید که مبادا بطور ناگهانی در ملاقات اول، این واژه ها به زبان شما جاری شود و در نتیجه ی آن، خود را به باد رسوایی دهید و تمام وجهه ی اولیه خود را در نگاه طرف مقابل از دست بدهید. در اینجا به نکاتی پرداخته ایم که با رعایت آنها، استفاده ی صحیح و به موقع از این کلمات را در روابط عاطفی و جنسی با همسر خود، فرا می گیرید :

 



:: برچسب‌ها: در حین رابطه جنسی از چه کلماتی استفاده کنیم , گذشت زمان , واژه ها از دهان , ذهن شما نقش بسته , داشتن لغات در ذهن ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چطور موجه شویم یک مرد فقط ما را بخاطر رابطه جنسی می خواهد

چطور موجه شویم یک مرد فقط ما را بخاطر رابطه جنسی می خواهد

 

حتی بهترین پسرها هم ممکن است فقط به دنبال رابطه‌جنسی باشند. مردها روش‌های مختلفی برای ایجاد این رابطه بدون متعهد شدن دارند. این نوع مردها به چیزی که می‌خواهند دست پیدا می‌کنند و وقتی راضی شدند، می‌روند. روابط عمیق معنای چندانی برای آنها ندارد.

۱۰ نشانه اینکه مردی شما را فقط برای رابطه‌ جنسی می‌خواهد

 

مردهای زیادی برای به دست آوردن رابطه‌جنسی از روش‌های بسیار هوشمندانه و تخصصی استفاده می‌کنند؛ تاحدی که پی بردن به قصد واقعی آنها برای خانم‌ها سخت می‌شود.

در زیر به چند نشانه اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد مردی از شما فقط رابطه‌جنسی می‌خواهد:

 



:: برچسب‌ها: چطور موجه شویم یک مرد فقط ما را بخاطر رابطه جنسی می خواهد , فقط به رابطه‌جنسی , شما را مجبور به آن می‌کند , الکل می نوشد و به شما هم اصرار , اطمینان یابید که دوست داشتنش ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

برای اولین رابطه جنسی با همسرم چکار کنم که رابطه لذت بخشی داشته باشیم

برای اولین رابطه جنسی با همسرم چکار کنم که رابطه لذت بخشی داشته باشیم

 

چطور می توانیم رابطه جنسی خوبی داشته باشیم؟

آنچه که در این مقاله عنوان می کنیم قانون نیست. قانون گذاشتن برای رابطه جنسی غیرممکن است – آنچه که مهم است این است که کاری که می کنید احساس خوبی به شما بدهد.


نکات مهم برای اولین رابطه جنسی در ازدواج

و این احساس خوب باید بعد از رابطه جنسی هم باقی بماند—به هیچ وجه نباید بعد از رابطه جنسی مضطرب و نگران شوید که مبادا همسرتان باردار شود یا دچار بیماری شوید. به همین دلیل، برنامه ریزی برای جلوگیری از بارداری و رابطه جنسی ایمن باید مد نظرتان باشد.

 



:: برچسب‌ها: برای اولین رابطه جنسی با همسرم چکار کنم که رابطه لذت بخشی داشته باشیم , قانون گذاشتن برای رابطه جنسی , اولین رابطه جنسی , از دست دادن باکرگی , لب ها و زبانتان رابطه جنسی , زمان نعوظ , اندازه آلت جنسیتان ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چه میزان رابطه جنسی با همسرم طبیعی است

چه میزان رابطه جنسی با همسرم طبیعی است

 

 

میزان رابطه جنسی: اخیراً زیاد با همسرتان رابطه جنسی نداشته اید؟ بد نیست که بدانید به عقیده کارشناسان یک پنجم زوج ها ازدواج هایی بدون رابطه جنسی دارند این یعنی کمتر از ۱۰ مرتبه در سال رابطه جنسی برقرار می کنند.

چه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟

و یک سوم زوج ها همیشه سر این مسئله مشکل دارند که امیال و خواسته های جنسیشان همخوانی ندارند و این یکی از اصلی ترین دلایل مراجعه زوج ها به مشاور است. اینجا ایران است، جایی که مردم مجبورند ساعت های زیادی در روز کار کنند تا بتوانند از پس اجاره خانه و هزینه های زندگی بربیایند و این خستگی و استرس همه چیز را بدتر می کند.

 



:: برچسب‌ها: چه میزان رابطه جنسی با همسرم طبیعی است , قوق شوهرم کفاف زندگیمان , کارشناسان مسائل جنسی , تضاد و ناسازگاری , تمایلات جنسی , رابطه جنسی هیچوقت ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چکار کنیم که در حین رابطه جنسی احساس درد و سوزش نداشته باشیم

چکار کنیم که در حین رابطه جنسی احساس درد و سوزش نداشته باشیم

 

آیا موقع برقراری ارتباط جنسی احساس درد می کنید؟ اگر اینطور است، پس احتمالاً یک خانم هستید. گرچه در آخر مقاله توصیه هایی نیز برای مردانی ارائه میکنیم که ارتباط جنسی برایشان دردناک است.

آموزش بافت مو تیغ ماهی (فیلم)

احساس درد حین ارتباط جنسی لذت مورد نظر را از بین خواهد برد. از این گذشته، رابطه جنسی باید تجربه ای لذت بخش و خوشایند باشد نه دردناک.

 



:: برچسب‌ها: چکار کنیم که در حین رابطه جنسی احساس درد و سوزش نداشته باشیم , گرفتگی عضلات واژن , اخیراً به خاطر ویروسی به نام کلامیدیا , تجاوز های جنسی اتفاق , حساس میشود و فقط لمس کردن , دلایل متداول این مشکل ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

خانم ها چگونه ارضا می شوند وچطور از رابطه عاشقانه لذت ببریم

خانم ها چگونه ارضا می شوند وچطور از رابطه عاشقانه لذت ببریم

 

انزال جنسی در خانمها : نگاهی به ایـن قضـیه کـه چـرا خـانـم هـا تـصـور مـی کـنـند تـوانایی اش را ندارند؛

آیا میـدانید که تمام خانم ها قادر به رسیـدن به این مرحله می باشند؟ بله؛ حقیقت دارد! شاید در مورد انزال خانمـها چـیـزهایی شنیده باشید و یا مانند خیلی از افراد، اصلاً بـه هیچ وجه با آن آشنا نباشید.

انزال جنسی در خانمها

این امر نه تنها درمورد خانمها صحت دارد، بلکه امری است که همه خانم ها می توانند به آن دست پیدا کنند. رسیدن  بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده است.

 



:: برچسب‌ها: خانم ها چگونه ارضا می شوند وچطور از رابطه عاشقانه لذت ببریم , زمان تحریک جنسی , فنجان از آن را تخلیه , همچنین دوری ورزیدن از بازدارنده , یک عکس العمل کاملا طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

دلیل سفت شدن شکم در بارداری چیست

دلیل سفت شدن شکم در بارداری چیست

ترک شکم بعد از زایمان

بارداری زمانی شگفت انگیز در زندگی است. این دوره مزایا و معایبی دارد. علاوه بر هیجان هایی که در بارداری وجود دارد شرایطی استرس زا نیز اتفاق می افتد. سفت شدن شکم و درد قسمت پایین پشت دو نگرانی اصلی مادر است.

 



:: برچسب‌ها: گذشت زمان شدیدتر , انقباضات براکستون هیکس , تنفسی برای کشیدگی ماهیچه , سفت شدن موقتی , همیشه غذای سالم و در فاصله , حاملگی تنگی نفس حس ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

برای تقویت میل جنسی خود چه ورزش هایی انجام دهیم

 

برای تقویت میل جنسی خود چه ورزش هایی انجام دهیم

 

آیا می دانید حرکات کششی که در ورزش انجام می دهید چه تاثیری بر میل جنسی شما دارد؟ورزش آثار مفید متعددی در حفظ و ارتقای سلامت جنسی مردان دارد.

رابطه بین حرکات کششی در ورزش ومیل جنسی

بررسی‌ها نشان داده‌اند مردانی که به‌طور منظم ورزش می‌کنند، به علت خون‌رسانی بهتر به اعضای مختلف بدنشان، سلامت جنسی و لذت جنسی بیشتری را در مقایسه با مردانی که اهل ورزش نیستند، تجربه می‌کنند...

 

 



:: برچسب‌ها: تدریج تعداد دوره‌ها یا میزان وزنه‌ها , مردانی که اهل ورزش نیستند , بیشتر از حد میانگین , نسخه دارویی او باید دقیقا براساس ویژگی‌ , متخصصان پزشکی ورزشی , حفظ سلامت جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چگونه میل جنسی خود را کنترل کنیم

چگونه میل جنسی خود را کنترل کنیم

 

-سعی کنید به  هنگام خواب شکم شما بیش از حد معمول پر نباشد .

 توصیه های مفید برای کم کردن میل جنسی

2- از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان اجتناب کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: انسان استمناء میکند که تحریک شده , محض بیدار شدن رختخواب , دست ورزی اندام جنسی , اوقات فراغت خود برنامه داشته باشیدو آن را با مطالعه , دوستانتان تلفن زده وبا انها مدتی , خودداری کرده واز نرمی و لینت ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

برای تقویت میل جنسی از چه مکمل هایی استفاده کنیم

 

برای تقویت میل جنسی از چه مکمل هایی استفاده کنیم

 

نیروی تقویت جنسی

پیش از اینکه یک گیاه دارویی یا مکمل را امتحان کنید، این موضوع را در نظر بگیرید که افزودن یا کاستن چه موادی در زندگی‌تان می‌تواند به شما کمک کند؛ ورزش، کاهش وزن، درمان یک عارضه یا تغییر دادن یک دارو.

 



:: برچسب‌ها: برای تقویت میل جنسی از چه مکمل هایی استفاده کنیم , ساختمانی پروتئین‌ , آشفتگی‌های گوارشی , افسردگی زندگی جنسی , میل جنسی زنانی , مکمل‌های تقویت‌کننده جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چگونه اعتیاد جنسی را درمان کنیم

اعتیاد جنسی چیست؟
امروزه اعتیاد جنسی و پورنوگرافی وسواس گونه، رو به افزایش است و نیاز به توجه ویژه دارد بدین جهت که در تمام دنیا پنهانی ترین رفتار اجبار گونه اعتیاد جنسی است و مراجعه برای درمان این مشکل بسیار کم است زیرا بسیاری از افراد به شدت احساس شرم کرده و برای حضور در برنامه های درمانی همکاری کمی دارند.

اعتیاد جنسی,پورنوگرافی,اعتیاد جنسی چیست؟

مطالعات انجام شده در بین مراجعان نشان میدهد که مردان 4 برابر زنان با این مشکل مراجعه می کنند و به نظر می رسد مسائل اجتمائی باعث عدم مراجعه زنان برای درمان می‌شود.
وقتی رفتار جنسی حالت اجباری به خود می گیرد و با زندگی شخص تداخل می کند بیماری، اعتیاد شروع شده است.

شباهت قابل توجهی در شخصیت افراد دچار اعتیاد جنسی وجود ندارد. بسیاری از معتادان با رفتارهای اولیه اعتیاد جنسی در زندگی خود دچار مشکل می شوند و بسیار اندکند معتادانی که فقط به یک سطح از وسوسه‌ی جنسی گرفتار باشند . همچنین قابل ذکر است که اعتیاد جنسی پدیده‌ای برای طبقات پایین جامعه نیست، بلکه در بین تمام گروه های اقتصادی و اجتماعی دیده می شود.
اعتیاد جنسی سطوح متفاوتی دارد که البته در هر سطحی دردآور است.احساسات منفی مانند خشم و غربت و تنهایی، شرمساری و یأس و دل‌زدگی و... فرد را به انزوا و مشکلات روانی بیشتر سوق می دهد در اعتیاد جنسی قیود و مرزهای اساسی در زندگی خانوادگی واجتماعی به سرعت زیر پا گذاشته می‌شوند و رفتارهایی نظیر تجاور به زور و خشونت، تجاوز به نزدیکان ،کودک آزاری و...اتفاق می افتد .
در اعتیاد جنسی رفتارهای جنسی یکدیگر را تقویت می‌کنند به عبارت دیگر معتاد از یک نوع رفتار به نوعی دیگر گرایش پیدا می‌کند. تحقیقات در این حوزه نشان داده اند که در اکثر موارد رفتار جنسی با رفتارهای حاصله از دیگر انواع اعتیاد، مرتبط است مانند اعتیاد به خوردن، به کار ، مصرف مواد مخدر،..
اعتیاد جنسی شامل یک سری اختصاصات می باشد مانند اشتغال و وسواس فکری، یعنی شخص بصورت مداوم در رابطه با موقعیت ها و حوادث جنسی دارای اشتغال ذهنی است و تمرکز مداوم فرد با مسائل جنسی باعث سطح بالای تحریک پذیری جنسی در او می گردد.
خصیصه دوم در اعتیاد جنسی تکراری شدن رفتار است به عبارتی شخص به رفتار جنسی خود برای ارضاء ادامه نمی دهد بلکه هدف تحریک شدن هرچه بیشتر است و بدین شکل این اعتیاد به تداخل با برنامه های روزانه می انجامد و عملکرد اجتماعی و فردی را مختل می کند ولی با وجود این عوارض رفتار تداوم پیدا می کند .

بنابراین خصیصه سوم ، از دست دادن کنترل (اجبار) شخص با وجود مشکلات حاصل است که کماکان به رفتارهای تکراری خود شامل تحریک پذیری بالا بدون احساس رضایت،... ادامه می دهد و نمی تواند رفتار را متوقف کند با اینکه هر روز وقت بیشتری را برای متوقف کردنش اختصاص می دهد.

خستگی خصیصه چهارم اعتیاد جنسی است . شخص که دچار احساس گناه و شرمساری از رفتار شدید و غیر قابل کنترل خود و آسیب هائی که به دیگران می زند است، کاملا خسته وسرخورده می شود.
در کل برای معتادان جنسی تجربه‌ی اعتیاد به واسطه‌ی یک چرخه‌ی چهار مرحله‌ای رشد می‌کند که با هر دور تکرار آن شدیدتر می‌شود:
مشغولیت ذهنی: ذهن معتاد کاملا" لبریز از افکار جنسی است. این حالت ذهنی موجب تلاش وسواسی برای تحریک جنسی می‌شود.
آداب و عادت سازی : همان روال کار همیشگی هر معتاد است که منتهی به رفتار جنسی می‌شود . آداب عمل معتاد موجب تشدید مشغولیت ذهنی گردیده و باعث بیداری و تحریک جنسی می‌شود.
رفتار جنسی وسواس گونه : ارتکاب فعل جنسی، که غرض نهایی مشغولیت ذهنی و آداب سازی‌ها است برای معتاد قابل کنترل یا توقف نیست .
یأس و ملالت : احساس شدید نومیدی که معتاد در رابطه با رفتار و عجز و ناتوانی خود دارد.
احساس درد و رنجی که معتاد در پایان هر دور از چرخه‌ی اعتیاد متحمل می‌شود، ممکن است با مشغولیت ذهنی مجدد که چرخه‌ی اعتیاد را از نو به کار می‌اندازد، تسکین یافته یا فراموش گردد.
می توان گفت ، مشکل اساسی این است که شخص این برداشت را دارد که خیلی با مردم عادی متفاوت نیست ؛چون معتادان نمی توانند بر یک دسته از رفتارها ثابت قدم بمانند پس گمان می‌کنند که چون رفتارشان همیشگی نیست قادر به کنترل خود هستند و این‌کار اثر بدی بر زندگی‌آنها نمی‌گذارد.
این افراداغلب دارای سیکل زیاده‌روی جنسی دوره ای (موقعیتی) همراه با وقفه هفتگی وماهیانه هستند مثلا در شهر خود زندگی ظاهرا« طبیعی» دارد اما دنیایی پنهان برای خود ساخته است. این افراد با خود زیادعهد و قرار می بندند اما دست از این‌کار نمی‌کشند، چون اصلاً نمی‌توانند . به شکلی می توان گفت اعتیاد دغدغه‌ی محوری زندگی معتاد می شود.
یکی از ابزارهای مورد استفاده در این حیطه اینترنت است زیرا در اعتیاد جنسی مجازی شخص در یک محیط کاملا ایزوله (بدون احتمال دستگیری ومشکلات قانونی)در گیر است و از طرف دیگر تنوع بسیار زیاد انتخاب ها هم از نظر نوع ،هم مکان وهم زمان وجود دارد .

بسیاری از افرادی که بعلل مختلف در برقراری ارتباط سالم مشکل دارند با استفاده از این نوع رویا پردازی ها ساعت ها خود را ارضاء می کنند. بعلت همین عوامل سرعت رشد اعتیاد جنسی به اینترنت بسیار بالا است . افراد وقت زیادی را صرف اینترنت می کنند و دچار مشکلات مرتبط می شوند.
از نظر متخصصان ، اعتیاد به پورنو یکی از شدیدترین اعتیاد های جنسی ومعادل اعتیاد به کوکایین محسوب می گردد در یک بررسی در سال 2003 نشان دا ده شد که :
• 90% بچه ها ی 8 تا 19 ساله سری به سایت های پورنو زده اند
• بیشترین سن این مشکل 12 تا 17 سال است
• 12% کل سایت های اینترنت مربوط به پورنو هستند
• 25%کل موتور های جستجو در رابطه با پورنو فعالیت می کنند
مشکلات رفتاری و روانی که در اثر اعتیاد جنسی شکل می گیرد بسیار پیچیده می باشد مانند ایزوله شدن فرد که در ادامه این رفتار بوجود می آید .

بسیاری از این افراد از افسردگی واضطراب شدید (بخصوص در رابطه با کشف شدن) در رنج هستند . افکار وسواسی خود کشی حدود 72% ، اقدام به خود کشی17%،در این افراد دیده می شود. اقدام به خود کشی در افرادی که کنترل خود را از دست داده اند بسیار شایع است اعتماد به نفس پائین، شرمساری، نا امیدی وسرخوردگی در این افراد بسیار زیاد است؛ همچنین نداشتن اعتماد در ارتباطات به وفور دیده می شود .

ارتباطات ضعیف زناشویی و ضعف در تعهد و صمیمیت با همسر به جهت حالت اجبار موجود در اعتیاد در بین این افراد ایجاد مشکل می نماید. بسیاری از وظائف و مسئولیت های خانوادگی مانند ارتباط، عملکرد خانوادگی وزندگی جنسی خانواده تحت تاثیر قرار می گیرد حتی ارتباط با فرزندان نیز تحت شعاع قرار گرفته و معمولا بسیار محدود می شود.
گاهی از اوقات ایجاد محدودیت موقت در اینگونه افراد با افزایش بسیارشدید بعدی همراه خواهد بود و با وجود اینکه اینگونه افراد از نظر جنسی بسیار فعال می باشند اما اطلاعات جنسی بسیار ضعیفی دارند .
متخصصان برای درمان اعتیاد جنسی از

1- روان درمانی شامل :شناخت درمانی فردی، گروه درمانی ،برنامه های حمایتی2 -درمان های داروئی استفاده می نمایند.



:: برچسب‌ها: اعتیاد به پورنو یکی از شدیدترین , اکثر موارد رفتار جنسی , ومیدی که معتاد در رابطه با رفتار و عجز و ناتوانی , برقراری ارتباط سالم , موتور های جستجو در ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چه خوراکی های  برای رابطه جنسی مفید هستند

چه خوراکی های  برای رابطه جنسی مفید هستند

 

مواد خوراکی و نوشیدنی ها و ادویه های مختلف می توانند شور و هیچان بیشتری به رابطه جنسی داده و میل جنسی شما را افزایش دهند.

 راههای افزایش میل جنسی

خوراکی های مفید برای رابطه جنسی

 



:: برچسب‌ها: پس از رابطه جنسی حرارت بدن , مخصوصا در هنگام رابطه جنسی , فعالیت و کاهش انرژی , الهه یونانی یونان اولین , بدن فرد را تقویت ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

سونوگرافی آنومالی جنین برای چه انجام می شود

سه ماهه دوم بارداری از هفته 13 بارداری آغاز می شود و تا هفته 28 ادامه می یابد. سونوگرافی آنومالی بین هفته های 18 تا 20 بارداری انجام می شود.
آزمایش تستسترون

 اسکن آنومالی یا اسکن سه ماهه دوم بارداری محل قرار گرفتن جنین، شکل و اندازه صورت و دست ها را نشان می دهد و شما می توانید جنین تان را بر روی مانیتور به خوبی مشاهده نمایید.






:: برچسب‌ها: اندازه گیری محیط شکم , روی مانیتور به خوبی , متخصص زنان اطلاعاتی , سر جنین و مشکلات مغزی , مایع آمنیوتیک , طول انجام اسکن ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چه غذاهایی را قبل از بارداری بخوریم

 

 همان طور که می‌دانید فولات، فیبر و آهن مواد مهم و مغذی هستند که برای شما و رشد کودکتان ضروری‌اند. چیزی که شما نمی‌دانید این است که می‌توانید تمام این مواد را با خوردن پیازچه به دست آورید اما برای به دست آوردن کلسیم چه باید کرد؟


از میان هزاران غذای سالمی که باید در طول بارداری خورد، ما چند غذای خوشمزه که مواد مقوی را در طول بارداری برایتان فراهم می‌کند، آورده‌ایم.

 



:: برچسب‌ها: چه غذاهایی را قبل از بارداری بخوریم , سوخت و ساز پروتئین , کدو سرخ شده پروتئین , مواد معدنی , نگه داشتن انرژی بدن حیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

چکار کنیم که در بارداری راحت بخوابیم

 

وقتی خواب کافی در زمان بارداری ندارید، ممکن است این شرایط عواقب خطرناکی برای خود شما و سلامت بچه در پی داشته باشد. طبق تحقیقات انجام شده، خواب ناکافی و بدون کیفیت در زمان بارداری می تواند به سیستم ایمنی بدن آسیب وارد کند و موجب کاهش وزن نوزاد و عواقب تلخ دیگری شود.

خواب راحت در بارداری

 

دکتر میشل اکون یک محقق روانشناس در مدرسه پزشکی پیتزبورگ می گوید: «بین خواب و سیستم ایمنی بدن رابطه پویایی وجود دارد.» محققان علایم خواب حدود 170 خانم باردار را به مدت 10 هفته بررسی کردند. این تحقیقات در هفته دوازدهم بارداری آنها شروع شد. خانم هایی که خوب نخوابیده بودند جزو مادرانی که ممکن بود زایمان آنها دچار مشکل شود یا حتی زایمان زودهنگام داشته باشند، بودند.

 



:: برچسب‌ها: چکار کنیم که در بارداری راحت بخوابیم , محقق روانشناس , حرکات ورزشی در زمان بارداری , سوزش معده , فضای آرام قبل از خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

قبل از بارداری چه کارهایی باید انجام دهم

 

مشاوره به عنوان یکی از اقدامات قبل از بارداری، خصوصا توسط ماماهای دوره دیده ، نقش پررنگی در سلامت بارداری فرد دارند. چرا که رویکرد پیشگیرانه دارد و از ابتلا به برخی مشکلات جلوگیری کرده و با افزایش آگاهی شما در رابطه با مسایل و مشکلات زمان اقدام به بارداری و لقاح ، قسمت بزرگی از اظطراب شما را کاهش می دهد. برای اینکه بارداری خوبی داشته باشید، از چند ماه قبل برای آن برنامه ریزی کنید.


اقدامات قبل از بارداری
حتی اگر شما قبلا هیچ مشکلی نداشته اید، بهتر است چکاپ کامل انجام دهید. قبل از بارداری به این نکات توجه کنید:

 



:: برچسب‌ها: قبل از بارداری چه کارهایی باید انجام دهم , عادات معمول ورزش , قند خون ناشتا , تزریق واکسن هپاتیت , داشتن فرزند کمتر از ۳ سال،معرض مواد شیمیایی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

قبل از بارداری چه آزمایش هایی انجام دهیم

 

قبل از اقدام به بارداری باید یک سری آزمایشات و چکاپ مهم را انجام دهید تا از سلامت و وضعیت بدنی و میزان آمادگی تان برای فرزنددارشدن اطلاع پیدا کنید.

مشاوره قبل از بارداری، خصوصا توسط ماماهای دوره دیده ، نقش پررنگی در سلامت بارداری فرد دارند. چرا که رویکرد پیشگیرانه دارد و از ابتلا به برخی مشکلات جلوگیری کرده و با افزایش آگاهی شما در رابطه با مسایل و مشکلات زمان اقدام به بارداری و لقاح ، قسمت بزرگی از اظطراب شما را کاهش می دهد.برای اینکه بارداری خوبی داشته باشید، از چند ماه قبل برای آن برنامه ریزی کنید. حتی اگر شما قبلا هیچ مشکلی نداشته اید، بهتر است  چکاپ کامل انجام دهید. قبل از بارداری به این نکات توجه کنید:



:: برچسب‌ها: قبل از بارداری چه آزمایش هایی انجام دهیم , بالابودن فشار خون , بیماری های ژنتیکی , سرخجه تزریق , اعتیاد به مواد مخدر , طولانی مدت نشسته ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

ماموگرافی سینه و پستان چه فوایدی دارد

یکی از اختراعات بسیار عالی در زمینه بیماری های زنان، ماموگرافی بوده است. این دستگاه با گرفتن عکس رادیوگرافی از سینه ی بانوان میتواند به غدد سرطانی غیر قابل لمس پی ببرد.


 همین کارایی میتواند به کابوس تلخ اکثر خانم ها پایان دهد و با دستور پزشک و انجام یک چکاپ از طریق این دستگاه از ابتلا به سرطان پستان باخبر شوند. در ادامه قصد ما این است اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.


:: برچسب‌ها: ماموگرافی سینه و پستان چه فوایدی دارد , دستگاه از ابتلا به سرطان , بیماری‌های سینه , جایگزین ماموگرافی , لباس بالاتنه ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

بهترین روش برای رفع تیرگی واژن زنان چیست

 

سوالاتی بسیار در زمینه تیرگی واژن (آلت تناسلی زنان) وجود دارد. اینکه علت سیاهی واژن چیست و راههای درمان و رفع تیرگی واژن با استفاده از ماسک ها و روش های خانگی گیاهی کدام است.

رفع تیرگی واژن , درمان تیرگی ناحیه تناسلی , روشن شدن پوست ناحیه تناسلی , رفع تیرگی کشاله ران

علت تیرگی واژن زنان و راههای طبیعی و خانگی درمان و رفع تیرگی واژن (اندام تناسلی زنان) تیرگی واژن و اندام تناسلی زنان بنا به علل و دلایل متعددی بروز می کند و به واقع بسیار ناخوشایند است

.قبل از انکه برای درمان و رفع تیرگی واژن (اندام تناسلی زنان ) توصیه ای داشته باشیم بهتر است علت را بشناسیم تا با حذف و کاهش این موارد به طور طبیعی طیف رفع تیرگی واژن را سرعت ببخشیم. دلیل و علت اصلی سیاهی و تیرگی واژن ( اندام تناسلی زنان) علت تیرگی واژن ( اندام تناسلی زنان ) چیست؟ ۱- پوشیدن شلوارتنگ : یکی از مهم ترین و اصلی ترین علل تیرگی پوست وازن استفاده از شلوار و لباس زیر تنگ است .

 



:: برچسب‌ها: بهترین روش برای رفع تیرگی واژن زنان چیست , راههای طبیعی و خانگی درمان , حذف و کاهش این موارد , زیاد از تیغ و ژیلت , برای رفع تیرگی واژن , جوش شیرین علاوه بر خاصیت درمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

دلیل سیاهی و تیره گی واژن زنان چیست

 

خانم ها به زیبایی و جذابیت تمام بخش های بدن خود، اهمیت می دهند؛ اما باید به این موضوع توجه داشته باشند که تغییر رنگ برخی از قسمت های بدن از جمله تیرگی ناحیه تناسلی، یک موضوع عادی به شمار می رود.

هر چند راهکارهای زیادی برای روشن شدن پوست ناحیه تناسلی وجود دارد؛ اما استفاده از این راهکارها به این معنا نیست که تیرگی واژن یک اتفاق نگران کننده و غیرطبیعی است. اگر تیرگی ناحیه تناسلی با درد، ناراحتی و بوی بد همراه باشد، لازم است درمان شود.

 



:: برچسب‌ها: دلیل سیاهی و تیره گی واژن زنان چیست , پوست ناحیه تناسلی , استفاده دائمی از پودر تالک , تخمدان پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خیرالله

بهترین روش برای سفید کردن ناحیه تناسلی زنان چیست

 

افراد متعددی، مخصوصا آنهایی که پوست سبزه‌تری دارند، از پوست تیره‌ی شرمگاهی خود ناراحتند. ناحیه‌ی شرمگاهی، محدوده‌ی بین ران‌ها را گویند، جایی که ممکن است به هنگام پوشیدن مایو نمایان شده و باعث خجالت شما شود.

چگونه با شخصی که از ما عصبانی است آشتی کنیم؟

اما نباید نگران چیزی باشید، این یک موضوع نرمال است. حتی برای نواحی دیگر بدن مانند زیر بغل‌ها هم اتفاقی طبیعی است.

تیره شدن پوست واژن، ممکن است به دلایل مختلفی روی دهد، مخصوصا به دلایل ژنتیکی که نقش پر رنگی هم دارد. ساده‌ترین دلیل این اتفاق، این است که بعضی‌ها در این نواحی رنگدانه‌های بیشتری نسبت به دیگران دارند. اما عوامل دیگری همچون اصطکاک منظم در بین افراد چاق، بیماری‌های پوستی، اصلاح مرتب موهای زائد، و قرار گیری بیش از اندازه در معرض آفتاب نیز، از عوامل موثر دیگر این اتفاقند.

 



:: برچسب‌ها: بهترین روش برای سفید کردن ناحیه تناسلی زنان چیست , سلول‌های مرده , حذف موهای زائد , برگ‌های نعناع , صابون پاپایا اشعه‌های خورشید , تغییر رنگ غیر طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد